söndag 8 september 2013

IT'S A FULL TIME JOB TO NOT LOSE MY FAITH

söndagar är antingen jävligt produktiva eller motsatsen - jävligt slackiga. och eftersom jag har slackat alldeles för länge nu, bestämde jag mig för att vara jävligt produktiv. körde ett två timmars-pass på gymmet med cardio och mage, fixade en deffig lunch, städade mitt rum, skickade iväg arbetsansökningar och packade. nu kanske ni tror att jag ska resa någonstans, men det ska jag inte. om det ändå vore så väl.

att jag inte har ett jobb är det som stressar mig mest av allt just nu. jag har så mycket planer på g, saker som måste måste måste hända. men för att det ska gå att genomföra och för att de ska hända behöver jag ett jobb asap. det verkar helt omöjligt, men nu jävlar. slänger in lite söndagsmusik satt ni kan njuta av helgens sista timmar på bästa sätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar