måndag 29 juli 2013

WHEN I GET RIGHT I PROMISE WE GONNA LIVE IT UP

den alltid lika ångestframkallande innan semestern-stressen framkallar magont och krypningar i hela kroppen på mig. JAG BLIR GALEN. tankarna snurrar och har massa små listor lite överallt på saker som ska hinnas med innan flyget går och jag lämnar stockholm och sverige i femton dagar. det är med en täppt näsa och ett värkande huvud som jag irrar runt för att införskaffa det sista, växla pengar, fixa hår, naglar och fötter. jag måste bara få allt gjort helt enkelt. jag måste stå ut tills jag är där i soliga spanien.

mitt i all denna innan semester-stress hann jag kapa ett par riktigt sköna jeansshorts på second hand. dessa kommer nog användas flitigt under mina två veckor i españa.


'


































och juste. vitsen med detta inlägg var ju varken att avreagera mig eller visa upp mina ny-gamla shorts. jag tänkte egentligen bara meddela att det kommer vara lite tomt här på bloggen medan jag är i spanien med mina tjejer för jag lär inte blogga något därifrån. men ni kan precis som jag alltid säger spana in på min insta för en lite mer regelbunden och live uppdatering. puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar