fredag 26 juli 2013

HEY MRS CARTER


fyra bilder från när beyoncé med sin mrs carter world tour tog globen med storm. jag kom på att jag nog inte alls har bloggat något om den, och eftersom hon var så grym förtjänar hon verkligen lite beröm här på bloggen.

beyoncé är nog en av de få av dagens unga, kända kvinnor som jag på riktigt ser upp till och önskar att jag kunde vara som. hon har kämpat för att komma dit hon är idag, dvs en av världens mest kända artister. det finns få som inte vet vem beyoncé är och jag har faktiskt aldrig träffat någon som ogillar henne, för hon är ganska så älskvärd. trots det så har hon genom hela sin karriär behållit båda fötterna på jorden och det är det jag beundrar och älskar henne för.

det var så häftigt att se henne live och få det bekräftat att hon var precis lika talangfull, precis lika vacker och precis lika jordnära som jag hade trott och hoppats på. det var en bra show både sång- och dansmässigt och beys publikkontakt, energi och engagemang var beundransvärt. bara det att hon blev helt tagen när hon för första gången kom ut på scen och möttes av applåder, skrik, jubel och tårar, visar på hur jordnära hon verkligen är.

nej, jag får nog sluta här. för var man inte där så var man inte där och då missade man verkligen något. men än är det inte försent, hon sa det själv. i'll be back sweden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar