tisdag 14 maj 2013

NIKE ID'S

förra veckan levererades skorna jag har väntat på riktigt länge nu. ni ser de ovan på bild och det är ett par egendesignade nike id's i modellen free run 5.0. jag har ju ett par korallfärgade free runs i samma modell som jag har sprungit många mil med i snart ett år nu. men jag kände att det var dags för ett nytt tillskott i skosamlingen och den här gången ville jag att de skulle se ut precis exakt som jag föreställde mig i mitt huvud.

det är ett par helsvarta free runs med vita sulor, vit logga och mörkgrå insida. jag satte min egen prägel på de genom att signera plösen med mitt motto go hard or go home och jag är mer än nöjd med resultatet. skorna är som gjorda för mina fötter och har redan invigts med ett par kilometrar på löpbandet. jag beställde de från nikes hemsida och fick betala 1400 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar