måndag 1 april 2013

FUCK BEING POLITE

alltså hur mycket jag än försöker tränga bort dessa känslor, måste jag nog erkänna de för er trots allt. jag tycker asap är supercool. eller typ beyond cool, i en klass för sig själv. jag älskar hur han var den första som började rocka klänning, pyrex shorts och guldtänder.

men jag hatar att alla känner att de måste vara precis som han. då blir det hela så töntigt. asap kommer ju undan med det eftersom han är asap liksom. men om man inte är asap kan man inte ha flätor, guldtänder eller klänning. det bara går inte.

jag njöt iallafall ganska mycket av asaps nya video. älskar låten och brukar alltid träna till den för att man blir så taggad. och videon levde helt upp till förväntningarna enligt mig. /wild for the night/asap rocky ft skrillex & birdy nam nam/ klicka klicka klicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar