lördag 13 april 2013

THINKING BACK WHEN THINGS WERE SO EASY

sommaren tvåtusentolv var så mycket. sena grillkvällar, veronica maggio. promenader, shorts, jobb, studentlängtan, jordgubbar, england och min bästa väns landställe. men sommaren tvåtusentolv kanske framför allt var rålishäng och allt vad det innebär. vänner, sol, mat och musik är i princip allt som behövs. resten löser sig. 

detta är iallafall min favoritbild från sommaren, men jag vet egentligen inte varför. det finns så många bilder och ännu fler minnen. men det är nåt med den här bilden, nåt jag tydligen inte kan sätta fingret på. men det kryper i kroppen efter sol, efter värme, efter lov och efter tid. allt är så mycket enklare på sommaren, och jag antar att det är precis vad den här bilden symboliserar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar