söndag 31 mars 2013

THE SKY IS THE LIMIT AND I'M MAKING FUN OF GRAVITY

/dance (a$$)/big sean ft. nicki minaj/
/fancy/drake ft T.I. & swizz beatz/
/H.A.M/jay z and kanye west/
/tough kids/new boyz ft sabi/
/100 bottles/cyhi the prynce ft chris brown & big sean/
/all of the lights/kanye west ft rihanna & kid cudi/

lite fet träningsmusik till er som är intresserade. personligen kan jag inte träna utan musik. jag beundrar de som springer på löpbandet utan hörlurar, men jag förstår verkligen inte. musiken och psyket är enligt mig de två viktigaste faktorerna när man tränar. psyket får man ju jobba på själv, men musiken kan jag gladeligen hjälpa till med.

när jag tränar blir det mest hiphop eftersom det är det som gör mig taggad. så ja, länkarna leder i princip endast till hiphop och rap låtar. lite drake, lite kanye, lite jay, new boyz och big sean såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar