fredag 22 mars 2013

HAVE YOU GOT THE POWER TO LET POWER GO?






































POWER kan vara en utav mina absoluta favoritlåtar när det kommer till låtar som betyder och låtar som verkligen väcker känslor. detta är mer än bara en fet hiphop låt, precis som de flesta av kanyes låtar. om det är något kanye är bra på så är det ju att göra låtar som betyder.

låten kommer från kanyes album my beautiful dark twisted fantasy som förövrigt är ett utav mina favoritalbum, inte bara av kanye utan of all times. jag kan inte beskriva med ord hur jag känner för denna låt, men det finns så mycket jag kan känna igen mig i. när jag hör den vill jag bara gråta samtidigt som jag blir så pepp och arg och glad och ja, så mycket känslor på en och samma gång.

jag blir så besviken på mig själv när jag inte kan komma ihåg om kanye körde POWER på sin konsert i london eller inte. det borde han ju ha gjort, men då borde jag ha kommit ihåg det också. men jag antar att det beror på att jag var så himla inne i hypen och i konsertmodet så nu i efterhand är allt bara ett blur. men ett mycket fint sådant.

my childlike creativity, purity and honesty is honestly being crowded by these grown thoughts, reality is catching up with me. taking my inner child, i'm fighting for custody. with these responsebilities that they entrusted me.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar