onsdag 6 mars 2013

AND YOU SAY CHI CITY

jag tillbaka igen efter fyra dagar i en utav mina absoluta favoritstäder - london. hej kanske man ska säga. planet landade i stockholm i söndags sent på kvällen och man slängdes tillbaka in i verkligheten med en gång känns det som. för här hemma väntade ju allt det där som man hade lämnat, skjutit upp och struntat i.

men vi har haft det så jävla bra, träffat så många trevliga männsikor, ätit god mat, druckit goda drinkar och shoppat fina kläder. sen lyckades vi ju klämma in kanyes konsert också, vilket var en utav de bästa fredagskvällar i mitt liv. så jag har en del att berätta om. men först måste jag beta av allt det tråkiga, läxor och prov, sedan är det helg och min bästa väns 18 års-dag.

/homecoming/kanye west/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar