lördag 15 december 2012

FAUX

 



i onsdagskväll satte jag mig på en tom buss. jag åkte cirka tjugofem stationer med bra musik i öronen. sedan klev jag av och gav mig ut i mörkret. jag promenerade i kylan med mobilen i högsta hugg för att navigera mig till rätt adress. när jag kom fram blev jag välkomnad in i en varm lägenhet av mysiga människor. vi pratade en stund och sedan blev jackan ovan min. en svart fuskpäls. den är mjuk, varm och väldigt fin att titta på. har massa outfits med pälsen på g. vill bara att det ska bli lite varmare först. för just nu kör jag lager på lager på lager med kofta, tjocktröja och päls. känner mig lite som en pimp i min päls. men det är mysigt det med. 

2 kommentarer:

  1. Kika gärna in på min blogg för ett perfekt sista-minuten julklappstips!

    SvaraRadera